5 روش نورپردازی در لابی هتل

9 / 10
از 3 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 13 آبان 1396 در ساعت 14 : 47 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه تمامی هتل ها سعی می کنند تا با ارائه خدمات بهتر و ارتقاع سطح مشتری مداری خود در جذب مشتری از یکدیگر سبقت گرفته و بیشترین درصد رضایت را برای مهمانانی که به هتل آنها مراجعه می کنند فراهم آورند. یکی از بخش هایی که می توان به کمک آن تاثیر زیادی بر روی مراجعین گذاشت نورپردازی لابی هتل می باشد. روش های زیادی برای نور پردازی هتل در نظر گرفته می شود که ما در وب سایت تکین ایده به 5 روش نورپردازی در لابی هتل اشاره خواهیم نمود.

قبل از هر کاری شما باید به عنوان مدیر و مسئول یک هتل مجلل به یاد داشته باشید که برای اینکه لابی زیباتری داشته باشید باید حتما از تیمی حرفه ای برای نورپردازی و نورآرایی لابی هتل خود استفاده نمایید.

1- در اولین بخش کار باید توجه داشته باشید که نور به کار رفته در لابی هتل از نوع ملایم، و ظریف باشد، تا بتوانید به وسیله آن احساس خوبی به دیگران منتقل کنید. اغلب افرادی که به هتل مراجعه می کنند مسافر بوده و پس از طی کردن مسافت های طولانی  خسته بوده و نیازمند استراحت هستند، این افراد پس از ورود به هتل شما در صورتی که با نورپردازی زیبایی رو به رو شوند و از آن احساس خوبی داشته باشند این امکان وجود دارد که در سفر های بعدی هم به هتل شما مراجعه نماید.

2- از انواع نورپردازی استفاده کنید که به مراجعه کننده حس آسایش و راحتی را القا کند ، این حس راحتی ، آسودگی خاطر و آرامش خاصی را به مراجعه کننده می دهد که این احساس آرامش به نفع شما خواهد بود.

3- برای نورپردازی لابی هتل خود آگاهانه خرج کنید، هزینه های بالا گاهی جواب گو نخواهد بود، بهتر است قبل از هر کاری با تیم با تجربه ای در این زمینه مشورت نمایید تا بتوانید با قیمتی مناسب نورپردازی مناسبی برای شما انجام شود. شرکت تکین ایده آماده ارائه خدمات نورپردازی و نورآرایی هتل به شما هموطنان عزیز است.

4- لامپ های فلوسنت برای استفاده در لابی هتل ها اصلا پیشنهاد نمی شود زیرا این گونه لامپ ها با ارائه ی نور سرد و بی روح جذابیت های هتل شما را زیر سوال برده و به ضرر شما عمل خواهند نمود.

5- برای نورپردازی لابی هتل حتما از افراد متخصص و کارآزمئده کمک بگیرید. تکین ایده برای انجام نورپردازی لابی هتل به شما این اطمینان را می دهد که نورپردازی ارائه شده در لابی هتل شما یکی از منحصر به فرد ترین نورپردازی هایی خواهد بود که در هیچ هتل دیگری اجرایی نشده است.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :